NJUJORK, Većina trgovaca popularnim modnim krpicama teško drži ritam sa Zarom.
Ta kompanija ima već legendarno efikasan lanac snabdijevanja i vrlo brzo puni svoje police artiklima koje viđamo na modnim pistama.
Zara se često hvali kao kompanija koja ima najbolji poslovni model u sektoru.
“Uvjereni smo da Inditeks, kompanija vlasnik Zare, ima najbolji poslovni model kad je riječ o prodaji odjeće i očekujemo dvocifreni godišnji rast zarade Inditeksa u periodu od idućih pet godina“, objavljeno je u analizi koju donosi Vol strit Džornal.
Ovaj kako se čini besprijekorni uspjeh nije slučajnost. Zara u svom rukavu ima oružje koje joj omogućuje da izbjegne promašaje koji su vrlo česti u modnoj industriji.
Jedan od vodećih ljudi Inditeksa nedavno je za portal Refineri 29 objasnio da ta kompanija ima ‘centar za obradu podataka’ koji je u radu 24 sata dnevno. Taj centar za obradu podataka prikuplja podatke o prodaji iz svake pojedinačne prodavnice, a poseban tim bavi se reakcijama kupaca.
Mnogi Zarini konkurenti su proteklih godina imali problema jer nisu pogodili želje njihove ciljane publike, ali Zara, čini se, taj problem rješava i prije nego se on pojavi.
Činjenica da ne izlažu previše artikala sličnog modnog stila, još je jedna prednost Zare pred konkurencijom jer su na taj način riješili problem čišćenja zaliha. Poslovni.hr