PEKING, Kineska radiodifuzna agencija zabranila je televizijskim stanicama da puštaju reklame za vrijeme emitovanja televizijskih serija.
U zabrani, koja će stupiti na snagu od 1. januara, navodi se da ni jedna reklama ne može da bude emitovana tokom serije, čija epizoda traje 45 minuta.
Analitičari kineskih medija navode da će ova zabrana vjerovatno smanjiti novčane prihode koji se dobijaju od reklama, ali da će primorati televizijske stanice da emituju što bolji serijski program da bi zadržali gledaoce.
Ovakvim putem oglašavanja, procjenjuje se, da se godišnje ostvari profit u visini 500 milijardi juana (78,4 milijardi američkih dolara).
Prošlog mjeseca na televiziji i radiju zabranjeni su svi oglasi sa seksualnim konotacijama.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
To je uredjena zemlja.
Veoma elegantan način da se pročisti medijski prostor.