BEČ, „Beč – sada ili nikada“! Pod ovim sloganom Turistička organizacija Beča „WienTourismus“ tokom 2011. godine promovisaće u 23 zemlje svijeta turističku ponudu austrijske prestonice.
U promotivne aktivnosti biće uloženo 13 miliona evra, a odabrane su zemlje čiji su gosti tokom 2010. ostvarili 86 odsto svih noćenja u Beču.
Što se tiče Evrope, kampanja će obuhvatiti ukupno 15 zemalja. Pored tradicionalnih tržišta poput Njemačke, Italije, Engleske ili Francuske, ove godine će u kampanju biti uključene i zemlje istočne i jugoistočne Evrope i Turska kao tržište koje obećava.
Što se tiče vanevropskih zemalja, Beč će svoju turističku ponudu, pored svojih glavnih tržišta SAD i Japana, promovisati i u Kanadi, Australiji, Kini i Indiji, ali i u arapskim zemljama iz Azije i Brazilu, iz kojih se bilježi sve veći broj gostiju.
Osim reklama u medijima poput radija ili televizije, zatim na društvenim mrežama i putem PR aktivnosti, „WienTourismus“ će u metroplama širom svijeta između ostalog instalirati „svjetionike“ sa ogromnim ekranima na kojima će se prikazivati slike sa tipičnim motivima Beča.
„Austrian Airlines“ će i ove godine biti glavni saradnik Turističke organizacije Beča u promociji turističke ponude austrijske prestonice. Smedia