BEOGRAD, Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA) saopštila je danas da je izabrala pet najboljih rješenja pakovanja proizvoda u okviru akcije “Redizajn – stvaramo nove brendove”.
Izabrani radovi su svileni damast firme Novitet Dunav, autora Sonje Pavlović (Fakultet primjenjenih umjetnosti) i Nikole Bajčića (Beogradska politehnika), muški donji veš “Boa”, autora Nikole Bajčića (Beogrdska politehnika).
Nagrade će dobiti i čajne filter kasice “Teasy”, autora Ivana Paradinovića (Fakultet primjenjenih umjetnosti), sredstvo za čišćenje podova “Eko steril”, autora Miloša Jovanovića (Fakultet primjenjenih umjetnosti) i slani posni krekeri “Ovsi”, autora Miloša Todorovića (Fakultet primjenjenih umjetnosti).
Autori izabranih radova su nagrađeni sa po 50.000 dinara koje je obezbedio
Telekom Srbije, kao prijatelj projekta.
SIEPA je pokrenula akciju “Redizajn – stvaramo nove brendove” u saradnji sa Ministarstvom ekonomije i regionalnog razvoja, Republickom agencijom za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva, i sa Privrednom komorom Srbije.
Cilj akcije je poboljšanje vizuelnog identiteta privrednih društava kroz redizajn pakovanja kao bitne osobine izvoznog proizvoda, a cilj je i usavršavanje stručnjaka na primjerima iz prakse.
Nagrađeni radovi studenata, kao i radovi koji su ušli u uži izbor, biće izloženi u Galeriji Ozon u Beogradu, od 12. do 14. januara 2010. godine.