BEOGRAD, Na ovogodišnji konkurs “Najbolje iz Srbije” prijavilo se čak 170 robnih i kompanijskih brendova, izjavio je juče potpredsjednik Privredne komore Srbije (PKS), Mihailo Vesović.
“To je napredak u odnosu na prethodne dvije-tri godine i sada ponovo imamo porast prijava“, rekao je Vesović, navodeći da je za prethodnih 10 godina, od kada je pokrenuta ta akcija, više od 1.000 brendova bilo nominovano u različitim kategorijama.
On je podsjetio da se ove godine bira pobjednik u 23 kategorije, u robnim i korporativnim brendovima, a biće proglašena i dva decenijska pobjednika na manifestaciji koja će se održati 9. aprila u Jugoslovenskom dramskom pozorištu.
Za izbor ovogodišnje nagrade “Najbolje iz Srbije 2013” konstituisan je žiri od 11 članova, u kojem su, između ostalog, predsjednik Privredne komore Srbije Željko Sertić, ministri Rasim Ljajić i Igor Mirović, savjetnica predsjednika Srbije za medije Stanislava Pak, profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu Stipe Lovreta i Saša Veljković, predsjednica Centra potrosača Srbije Vera Vida i ostali.
Vesović dodaje da je u toku proces glasanja potrošača, koji traje do 21. marta, i da svi zainteresovani koji žele da daju svoj glas nekom od brendova koji su konkurisali, mogu da se registruju kao glasači “Najbolje iz Srbije”.
“Nakon toga biće im poslat link”, rekao je Vesović, precizirajući da do sada ima više od 2.300 registrovanih glasača a do danas je glasalo njih oko 1.900.
To glasanje je veoma važno, jer brend po osnovu percepcije potrošača, kako objašnjava Vesović, dobija 30 bodova, odnosno tri puta više nego od stručnog žirija kada je u pitanju ocjenjivanje po osnovu ekonomsko-finansijskih kriterijuma, gdje se dodjeljuje oko 10 bodova.
Nagradu “Najbolje iz Srbije” dodjeljuju Ministarstvo trgovine i telekomunikacija, PKS i Privredni pregled. Tanjug