BANJALUKA, Youth to Business Forum je projekat najveće međunarodne studentske organizacije AIESEC, koji je prvi put predstavljen u svijetu prije šest godina. Prošle godine studenti Bosne i Hercegovine su imali priliku da učestvuju na ovom forumu u Sarajevu a 31. maja ove godine po prvi put će se održati u Banjoj Luci na Fakultetu političkih nauka.
Youth to Business Forum je jednodnevni događaj koji ima za cilj da na jednom mjestu okupi uspješne poslovne subjekte, mlade i buduće lidere- studente te da kroz niz radionica, predavanja i panel diskusija pokušaju doći do rješenja gorućih problema u oblasti poslovanja i tržišta, kako na globalnom tako i na lokalnom nivou.
Kako se navodi u saopštenju, tema ovogodišnjeg Youth to Business Foruma je „Šta svaka mlada osoba treba da zna za 2015.godinu?“ a u okviru ove teme studenti će kroz aktivne diskusije i predavanja stručnjaka iz oblasti poslovanja saznati više o kreativnosti u modernom poslovanju, te internet i karijeri.
Navedene podteme su izabrane na osnovu sprovedene ankete među studentima u Bosni i Hercegovini a šta mladi u BiH ne znaju a trebali bi znati u 2015. godini je pitanje na koje će detaljan odgovor dobiti 31.maja.
Pored toga, cilj organizatora je da se kompanije predstave kao poželjni poslodavci te se na taj način približe budućem tržištu rada.
Što se tiče ostalih gradova u Bosni i Hercegovini, ovaj forum je već održan 10. i 14. maja u Sarajevu, odnosno Mostaru i izazvao je veliko interesovanje ne samo studenata već i kompanija koji su zajedničkim snagama radili na uspostavljanju i inteziviranju odnosa.
Aplikacije za učestvovanje na Youth to Business Forumu će uskoro biti otvorene a studenti će biti u prilici da svoje biografije proslijede kompanijama koje se budu predstavljale, kao i sponzorima ovog događaja.
Za sada to su zlatni sponzor događaja a.d.Hemofarm te d.o.o. Bentoproduct iz Banje Luke.
Irena Knežević iz Hemofarma je dala punu podršku članovima studentske organizacije AIESEC u organizaciji Youth to Business Foruma.
„Naša kompanija uvijek podržava mlade ljude koji žele da pozitivno utiču na društvo i rade na rješavanju problema koji svakodnevno okupiraju tržište a istovremeno dobijamo priliku da upoznamo buduće kolege, njihovo znanje, kreativnosti želju za promjenama na bolje“.