SANIVEJL – Američki softverski div “Yahoo” priželjkuje da prenese uslugu oglašavanja pri pretraživanju Interneta na “Google” nakon uspješne provjere njegove izvedbe na tom području, potvrdio je neimenovani izvor.
Portparoli “Googlea” i “Yahooa” odbili su da komentarišu tu informaciju.
Moguće partnerstvo s “Googleom” bilo bi sastavni dio “Yahoove” ponude za sklapanje trostranog ugovora kojim bi se “Yahoo” udružio s medijskim gigantom “Time Warnerom”, koji bi u zamjenu preuzeo udio u “Yahoou”. Takođe, prebacivanje usluge internet oglašavanja pri pretraživanju na tržišnog lidera “Google” omogućilo bi “Yahoou” da se fokusira na svoj brend internet oglašavanja u kojem ima snažniju poziciju.
“Google” i “Yahoo” razmatraju mogućnosti zaštite od mogućih prepreka koje bi im mogli postaviti regulatori za zaštitu tržišne utakmice. Eventualni ugovor dvije kompanije mogao bi obuhvatiti ograničenje veza s pojedinim grupama pretraživačkih upita odnosno regijama.
“Yahoo” na sve načine traži alternative ponudi za preuzimanje koju im je dostavio “Microsoft” teškoj 44,6 milijardi dolara. “Yahoo” je tu ponudu ocijenio potcjenjivačkom i signalizirao da želi veću vrijednost prije nego što razmotri mogućnost preuzimanja.
Ipak, povezivanje “Yahooa” s “Googleom” ne mora nužno da dovede do odbacivanja “Microsoftove” ponude, jer se “Yahoo” može jednostavno izvući iz ugovora s “Googleom” ako ga “Microsoft” kupi.