ZAGREB, Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mjere u milijardama korisnika, u cijeli priču ozbiljno je ušla i psihologija. Nauka nam daje odgovore na pitanja ko je naš korisnik, kako do njega doprijeti i kako se boriti s negativnim komentarima.
Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno sus praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mjesto na kojem brandovi mogu doživjeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim dijelom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnostikoja postaje dodatno neugodna kadasvoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.
Kako razumjeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja ‘Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara’ na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govoriće Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.
„Sudionici predavanja naučit će kako empatizirati s onima koji nas živciraju i rade protiv nas, kako razumjeti što su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagirati“, kazao je Šurija.
Temom društvenih mreža baviće se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britanijičiji Channel 4s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja.Njegov nagrađivani odjel može se pohvaliti s čak 70 miliona pregleda video priloga na društvenim mrežama, a Jon će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobitelima.
„Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspjeli smo znatno povećati utjecaj našem novinarstvu“, izjavio je Laurence.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembraa u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.
U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novi nivo. Pomno osmišljen muzički program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.
PR