FENIKS – Super Bol, najveći sportski događaj u SAD-u, iz godine u godinu ruši rekorde kad je u pitanju TV gledanost, pa je prošlogodišnje izdanje u kojem su Sijetl Sihoksi pobijedili Denver Bronkose sa 43:8, u prosjeku gledalo 111,5 miliona gledalaca, čime je postao najgledaniji program u istoriji SAD.
Nadmašio je Super Bol iz 2012. godine, kada su Njujork Džajantsi savladali Nju Ingland Patriotse 21:17, a koje je u prosjeku gledalo 111,3 miliona Amerikanaca.
Prošle godine televizijska kuća „Fox“ je emitovanje 30 sekundi reklamnih spotova naplaćivala po cijeni od četiri miliona dolara, a ove godine reklamni prostor je još skuplji, košta 4,5 miliona dolara za 30 sekundi. U ponedjeljak u 00:30 po srednjoevropskom vremenu u „meču nad mečevima“ u Feniksu sastaju se branilac titule Sijetl i Nju Ingland.
Uz Super Bol, najveći sportski događaj u SAD, naravno da idu i velike brojke, pa se tako procjenjuje da su Amerikanci prošle godine za vrijeme utakmice pojeli oko 22,5 miliona kilograma čipsa, što bi napunilo 600 velikih teretnih kamiona i da su to „zalili“ sa milijardu i 228 miliona litara piva, čime se može ispuniti 500 olimpijskih bazena.
Gosti Las Vegasa prošle godine su u kladionicama potrošili 120 miliona dolara kladeći se na Super Bol.
Takođe, procjenjuje se da će ovogodišnja potrošnja vezana uz Super Bol biti rekordna, pa će Amerikanci u vikendu najvećeg sportskog događaja potrošiti čak 14,3 milijarde dolara.
Interesantno je da se preostale ulaznice prodaju po nevjerovatnoj cijeni, u rasponu od 6.500 do 28.888 dolara.