PEKING, Vrijednost “kineskog Ubera” Didi Chuxinga porasla je za 4,5 milijardi dolara te trenutno iznosi 28 milijardi dolara.
Povećanje profita kompanije Didi Chuxing trenutno je čini trećom najvrednijom mladom privatnom kompanijom, nadmašujući Airbnb Inc. Tome je naročito doprinijelo ulaganje kompanije Apple koja je u “kineski Uber” uložila milijardu dolara.
Apple se sve konkretnije uključuje u poslove s automobilima, a Kina je od velike strateške važnosti za Apple, što govori i o njihovom agresivnom ulasku na ovo tržište. Isto tako, nije tajna da Apple radi na svojoj verziji električnog automobila.
Kompanija Didi Chuxing formirala je globalnu koaliciju s firmama Lyft Inc iz SAD-a i Ola iz Indije, kako bi predstavljali što veću konkurenciju Uberu. I Didi Chuxing i Uber ulažu ogroman novac na kineskom tržištu.
Uz podršku dvije najvrednije tehnološke kineske kompanije Alibaba Group Holding i Tencent Holdings Ltd-a Didi Chuxing planira aktivirati svoje usluge i u New Yorku. Klix