BEČ, Tokom prezentacije, održane na Univerzitetu u Beču, predsjednik upravnog odbora Volkswagena, Ferdinand Pijeh, najavio je novu verziju modela XL1, koja će ponijeti oznaku Sport.
Punog imena XL Sport, ovaj automobil će pokretati Ducatijev agregat, što je i glavna razlika u odnosu na XL1. Za sada nije poznato koji će to agregat biti, ali se najviše šansi daje Panigale V-tvin motoru sa 187 KS i 124 Nm obrtnog momenta.
Nema sumnje da će se odlično slagati sa težinom XL Sporta od 795 kilograma. Poređenja radi, Lotus Elise, težak oko 900 kilograma, pokreće četvorocilindarski agregat sa 189 KS, tako da bi Ducatijev agregat trebalo da donese sasvim zadovoljavajuće performanse za ovakav automobil.
Iz kompanije poručuju da će XL Sport, kao što mu ime kaže, svoju primjenu naći u motosportu, mada je nejasno u kojim takmičarskim serijama bi mogao da nastupi. Za razliku od XL1‚ sportska varijanta bi mogla da se nađe u ograničenoj serijskoj proizvodnji.
Podsjećanja radi, XL1 je predstavljen na ovogodišnjem sajmu u Ženevi, a pokreće ga dvocilindarski motor TDI motor zapremine 800 kubika i sa 47 KS, u kombinaciji sa električnim agregatom snage 27 konja.
Najzapaženiji je po potrošnji od 0,9 litra na 100 kilometara, prenose agencije.