MILANO – Vlasnik poznate milanske agencije, koja je do pandmije kovida-19 organizovala superluksuzne prezentacije, Martino Krespi, preorijentisao se na uzgoj puževa, piše list “Hafington post”, u reportaži o čovjeku koji je zbog pandemije izgubio cijeli posao, od šest miliona evra godišnje.
Njegova agencija je do prošle godine organizovala događaje kao što je filmski festival u Veneciji, predstavljanje luksuznih brendova kao “Bulgari”, “Rinašente”, milanskog sajma namještaja i slično, ali je sa pandemijom kovida-19 svako takvo okupljanje zakonom zabranjeno, a njegov posao je na nuli.
“Ponekad i nevolje mogu da se transformišu u nešto novo i uspješno. Umesto da sjedim kući i očajavam, prihvatio sam ponudu prijatelja i krenuli smo u uzgoj puževa”, kaže novopečeni zemljoradnik.
Na hektar i po zemlje, zajedno s partnerima, uzgaja milion i po puževa, a da bi bolje rasli, pušta im muziku Verdija i Pučinija.
Italija je prva u Evropi po proizvodnji puževa, ispred Španije i Francuske. To je djelatnost u velikom usponu, koja raste brzinom od 320 odsto.
Uzgoj puževa je zdravi odgovor za one koji žele na trpezama životinjske proteine, ali uz minimalan rizik zagađenja okoline. “Želim da puževe kao hranu učinim kul”, kaže Martino Krespi. Tanjug