SEUL, Sudeći po istraživanju J.D. Powersa sprovedenom između marta i avgusta vlasnici Samsungovih tableta zadovoljniji su svojom kupovinom u poređenju sa onima koji su se odlučili za iPad i Kindle Fire.
Istraživanje je posmatralo performanse, lakoću rukovanja, stil i dizajn, funkcije i cijenu.
Na osnovu ovih kriterijuma, Samsungovi tableti zauzeli su prvo mjesto sa 835 poena od ukupno 1.000, a odmah iza su se našli Appleovi iPad sa 833 i Amazonov Kindle sa 826 poena.
Istraživanje je otkrilo i da više od polovine korisnika, 59 odsto, svoje uređaje kupuje u prodavnici, dok 41 odsto to čini putem interneta.
Prosječno zadovoljstvo svih korisnika tableta njihovim uređajima iznosi 821 poena.
Prije kupovine tableta najveći broj korisnika, njih 50 odsto, oslanja se na preporuke prijatelja, kolega ili članova porodice, dok 49 odsto do svojih informacija dolazi putem internet sajta samog proizvođača.
Oni se potom dalje oslanjaju na reputaciju brenda, 42 odsto, i prethodna iskustva – 32 odsto.
Samsung je dobio najviše poena i jedini je proizvođač koji se popravio u svih pet kategorija od prethodnog istraživanja predstavljenog u aprilu 2013.
Apple se napao na drugom mjestu zahvaljujući performansama i lakoćom rukovanja, prenose agencije.