PARIZ – Er Frans (Air France) je refundirao 1,1 milijardu evra putnicima, a ubrzava se i procedura rješavanja zahtjeva i omogućava besplatna promjena rezervacija.
Avio-kompanija Er Frans je značajno ojačala svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima – trenutno se blizu 700 agenata prodaje bavi pitanjem neostvarenih putovanja, odobrava povraćaj novca ili daje vrijednosne vaučere, u zavisnosti od želje putnika.
Od januara 2020. godine obrađeno je 2 miliona zahtjeva i putnicima vraćena 1,1 milijarda evra, piše Aviatica.
Avio-kompanija, takođe, prilagođava svoje komercijalne mjere i sada omogućava besplatne promjene rezervacija. Ako putnici žele da otkažu putovanje, njihove karte se sada mogu promjeniti bez dodatnih troškova i bilo kakvih uslovljavanja (dokaza), a mogu mijenjati datum i destinaciju po svom izboru. Putnici plaćaju samo doplatu u slučaju da postoji razlika u cijeni između starog i novog leta.
Takođe, putnici mogu tražiti povraćaj novca ili vrijednosni vaučer, koji se kasnije može zamjeniti za novac, ukoliko se ne iskoristi. Ove mjere primjenjuju se na sva putovanja do 31. marta 2021. Ukoliko avio-kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
U partnerstvu sa Allianz Travel, Er Frans putnicima nudi i osiguranje koje pokriva troškove usljed eventualnog oboljevanja od Covid-19 ili zahtjevanog karantina.
Ovo osiguranje tako pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inostranstvu, kao i troškove koje mogu nastati kao posljedica mogućeg karantina (troškovi smještaja, itd).
Ovo osiguranje je trenutno dostupno putnicima sa prebivalištem u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji, Holandiji i Velikoj Britaniji, a uskoro i u drugim zemljama. B92