SARAJEVO, Slovenački podrum vina “Ptujske kleti” počeo je promociju svjetski poznatog i nagrađivanog vina “Pulus” na tržištu BiH, za koje smatraju da je strateški važno i da će ga osvojiti povoljnom cijenom i visokim kvalitetom njihovih proizvoda.
Promocija vina “Pulus”, koju je pomogla EU sa 100.000 evra, ozvaničena je posjetom specijalizovanih novinara iz BiH Ptujskom podrumu i njegovim vinogradima u protekla dva dana.
“Pozitivan trend rasta tržišta i potrošnje vina u BiH, kojeg pokazuju projekcije za buduće godine – velika je mogućnost za slovenačka vina da svojom povoljnom cijenom i visokim kvalitetom osvoje tržište BiH”, ističe rukovodstvo Ptujskog podruma.
U gradu Ptuj tradicija proizvodnje i trgovine vinom traje već 800 godina. Ptujski podrum posjeduje najveću vinsku arhivu u srednjoj Evropi, a sadašnja ponuda vina predstavlja krunu spoja tradicionalnog i modernog.
U “Ptujskim kletima” godišnje se proizvede 1,3 miliona litara vina, od čega 85 odsto bijelog. Najstarije vino “Zlata Trta” u Sloveniji smješteno je baš u ovom podrumu i datira iz 1917. godine.
Ptujski podrum sastavni je dio međunarodnog koncerna “Perutnina Ptuj”, koji posluje na 22 tržišta EU, a sa svojim proizvodnim kapacitetima prisutan je i u BiH i Srbiji. Strateški cilj grupacije je da do 2012. godine, postane najveći proizvođač peradarskog mesa i proizvoda od peradarskog mesa u srednjoj i jugoistočnoj Evropi.
Prosječna potrošnja vina u BiH po glavi stanovnika porasla je u posljednjih nekoliko godina, iako je ona na godišnjem nivou i dalje skromna i iznosi pet litara po stanovniku.
Naredni korak u promociji vina “Pulus” u BiH, koja će trajati do avgusta naredne godine, biće festival vina u Sarajevu koji će biti održan 29. i 30. oktobra.