BANJALUKA, Kompanija “Delhaize BH” planira putem maloprodajnih objekata uvođenje asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda nove svjetski poznate privatne robne marke “365”, sa nižom pristupačnom cijenom, najavio je danas direktor “Delhaize group” za BiH, Srbiju i Crnu Goru David van der Skuren.
Proizvodi privatne robne marke „365“ su proizvodi „za svaki dan“ koji u jednostavnom, bijelom pakovanju daju dobar kvalitet po pristupačnoj cijeni.
On je na konferenciji za novinare u Banjaluci rekao da će prvi proizvodi te robne marke na području BiH biti plasirani krajem mjeseca, a da zatim slijedi postepeno uvođenje u maloprodajne lance i ostalih proizvoda.
Van der Skuren je naglasio da je robna marka “365” evropski brend, koji garantuje kvalitet i sigurnost proizvoda, te omogućava saradnju sa domaćim proizvođačima da proizvode ne samo za domaće, već i za druga evropska tržišta.
“Nadamo se da mogućnos izvoza proizvoda putem “365” biti poslovni izazov za lokalne proizvođače, i da će ih podstaknuti da sa nama rastu u pravcu kontrolisane, sigurnije proizvodnje”, rekao je Van der Skuren.
On je najavio i promjenu logotipa “Maxi” i “Mini maxi” prodavnica, koje će ubuduće, osim stilizovanog imena i njihove crvene i zelene boje, nositi i sliku lava – simbola gupacije “Delhaize”.
“Maxi je za ovaj region prepoznatljivo mjesto za kupovinu hrane, prodavnica koja pruža male radosti svaki dan i užitak pri kupovini. Ovaj brend je na tržištu prisutan gotovo četiri godine i za njega se vezuju brojne pozitivne emocije. Zato smo odlučili da Maxi ostane ime naših prodavnica, i da ovo ime osnažimo dodavanju Delhaize lava”, istakao je Van der Skuren.
On je najavio da dolazak Delhaize na ove prostore znači dolazak evropski standarda u maloprodaji.
Podsjećajući da u BiH imaju 42 maloprodajna objekat sa 1200 zaposlenih Vladimir Đilas direktor Delhaize grupe za BiH najavio je povećanje broja zaposlenih ali i širenje do kraja godine sa dva objekta u Sarajevu i Derventi.
On je istakao da će Delhaize u BiH u skladu sa svojom korporativnom strategijom, nastaviti praksu društveno-odgovornog poslovanja. Govoreći o poslovnim rezultatima, Đilas je istakao da će oni ove godine biti nešto lošiji nego u 2010.godini, ali to je rezultat pada kupovne moći stanovništva i organizacionih i drugih promjena koje su započete u prodaji u BiH.
Belgijska kompanija “Delhaize” je u julu za 932,5 miliona evra kupila maloprodajnu mrežu “Delta maxi”, u čijem sastavu se nalazilo 450 maloprodajnih objekata u Srbiji, BiH, Crnoj Gori, Bugarskoj i Albaniji.
Delhaize Group je međunarodni trgovinski lanac sa sjedištem u Belgiji, koji je prisutan u 11 zemalja i na tri kontinenta.