SARAJEVO, Rajfajzen banka uvodi za svoje korisnike u BiH novu uslugu – direktnu provjeru stanja računa telefonskim putem, saopšteno je iz ove banke.
Za vlasnike Rajfajzen štednih i žiro računa, zatim tekućih računa, odnosno debitnih kartica, te kreditnih kartica koji su do sada provjeru stanja računa telefonskim putem vršili u kontaktu sa operaterima, u toku je registracija za direktnu telefonsku uslugu provjere računa.
Prijava za ovu uslugu se vrši putem telefonskog broja 033/755-010.
Ovim klijentima do 3. juna paralelno će biti na raspolaganju mogućnost provjere stanja računa u kontaktu sa operaterima i direktnom telefonskom uslugom, a nakon toga će stanje na računu moći da provjere isključivo putem direktne telefonske usluge.
“Težeći što većoj efikasnosti prilikom pružanja naših usluga omogućili smo klijentima korištenje bržeg i jednostavnijeg načina provjere stanja računa putem telefonskog poziva”, izjavio je zamjenik direktora Rajfajzen banke Karlhajnc Dobnig.
On je istakao da ova usluga omogućava automatsku provjeru stanja računa putem telefona 24 časa dnevno, sedam dana u sedmici.
“Najveća pogodnost ogleda se u tome da provjera stanja ovim putem traje svega jedan minut”, zaključio je Dobnig.
Usluga je besplatna, a klijent, kao i do sada, snosi samo trošak telefonskog poziva, saopšteno je iz Rajfajzen banke. Srna