-Promjena radnog vremena određenih filijala
-Subota neradna
-Bankarske usluge dostupne kroz filijale, bankomate, mobilno i internet bankarstvo
BANJALUKA – Zdravlje i sigurnost naših klijenata i zaposlenih su naši ključni prioriteti.
Stoga, obavještavamo javnost i klijente da, u skladu sa instrukcijama nadležnih institucija, provodimo set mjera opreza i zaštite. Postupajući u najboljem interesu naših klijenata i zaposlenih, UniCredit Bank a.d. Banja Luka i UniCredit Bank dd. Mostar su preduzele neophodne mjere kako bi se osigurao kontinuiran rad banke i pružanje usluga našim klijentima na teritoriji cijele zemlje.
Osigurali smo rad većine filijala prema skraćenom radnom vremenu, kako bismo klijentima omogućili potpunu dostupnost usluga. Više informacija o izmijenjenom radnom vremenu filijala možete pronaći na web stranicama www.unicreditbank-bl.ba i www.unicredit.ba i iste se neprestano ažuriraju.
Podsjećamo Vas da svoje bankarske poslove možete obavljati na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala za klijente UniCredit Bank Banja Luka: Internet bankarstva (e-ba), Mobilnog bankarstva (m-bank) i bankomata. Dodatno, skrećemo pažnju da prilikom plaćanja koristite beskontaktne kartice ili mobilne telefone (m-kartica).