BANJALUKA – Umjetna inteligencija pomaže da se nadogradimo u svom biznisu i olakšava nam put ka boljim rezultatima, ali samo ukoliko je koristimo kao asistenta i ne predamo joj potpuno povjerenje i izvršavanje zadatka.
Ovo je jedna od ključnih poruka šeste po redu digital marketing konferencije „Konverzija“ koja je proteklog vikenda održana u Banjaluci.
Većina predavanja bila je u temi konferencije, o digital marketingu kroz koji se trenutno najviše provlači vještačka inteligencija.
„Naša jasna vizija, strategija i koraci u zadacima su broj jedan, a onda input koji dajemo bilo kom asistentu vještače inteligencije“, rečeno je na konferenciji.
Novitet koji krajem ljeta dolazi na tržište društvenih mreža jeste oglašavanje na TikTok-u koje je primjenjivo za većinu poslovnih profila iako se za tu platformu veže predrasuda da je namijenjena samo za mlađe naraštaje i pravilno korištenje ove vrste oglašavanja imaće velike benefite.
Korisnih predavanja bilo je i u neizbježnom SEO dijelu, gdje je Davor Bomeštar nesebično prenosio znanje i objasnio da kad je SEO u pitanju ljudi najviše griješe jer se sadržaj kreira za tražilice, a ne za ljude, dok je zapravo mnogo važnije upoznati psihologiju korisnika.
„Sadržaj koji plasiramo na društvenim mrežama mora biti koncizan, edukovati ljude, ali biti i zabavan. Kad imamo takav sadržaj, koji nije dosadan i težak za konzumiranje onda imamo dobre metrike i Google prepoznaje kvalitet“, rekao je Bomeštar.
Akcenat je takođe bio na UGC videima, koji klasične influensere stavljaju u drugi plan i preuzimaju uticaj na konzumente.
Savjeti na temu UGC videa su da su prve tri sekunde najvažnije, da se isti video ne ponavlja dva puta i da ne smijemo imati pauze.
Na kraju, glavno pitanje koje se provlačilo kroz većinu predavanje je:
Da li će AI uskoro moći da zamjeni agencije i odgovor je: NE.
Ana Nenadić, jedna od predavača je i istakla da umjetna inteligencija može da funkcioniše samo uz pravog copywritera i da jedan alat daje potpuno drugačiji rezultat, u zavisnosti u čijim je rukama.
CAPITAL