BANJALUKA, Udvostručena kreditna aktivnost individualnih klijenata, u aprilu u odnosu na prethodni mjesec, daje nadu da će povećana potrošnja dati i pozitivan uticaj na aktivnost privrednih subjekata, saopšteno je danas iz UniCredit Bank Banja Luka.
“U prva tri mjeseca ove godine smo imali nešto manju tražnju za kreditnim proizvodima od strane individualnih klijenata. I pored toga tržišna učešća u kreditima na BiH tržištu naše banke su se povećala”, rekao je Siniša Adžić, član uprave UniCredit Bank Banjaluka dodavši da je UniCredit Bank Banjaluka u 2012 godinu ušla sa boljom startnom pozicijom nego u prethodnu godinu. Razlog tome je dobar kreditni i depozitni portfolio.
“Smatramo da smo uz pomoć dosljedne kreditne politike dobili na kvalitetu naših plasmana i da ćemo osjetiti zajedno sa našim klijentima benefite zajedničkih investicija” rekao je Siniša Adžić.
On kaže iako će u ovoj godini imati povećanje kapitala od strane vlasnika u visini od 15 miliona KM, te iskoristiti svu prošlogodišnju dobit za razvoj banke u Banjaluci, njihova obaveza je da klijentima pruže bogatiju lepezu štednih proizvoda.
“Proizvodima „Otvorena štednja“ i „Dječija štednja“ nastojimo razvijati kulturu štednje. Pomenuti proizvodi nude mogućnosti višestrukih jednokratnih uplata u toku ugovorenog perioda oročenja, pri čemu se klijentu nudi mogućnost da svoje mjesečne viškove izdvaja na jedan od štednih proizvoda. Ovakav vid štednje nudi mogućnost da klijent ciljano a na jednostavan način, izdvaja iznose sredstava u skladu sa trenutnim mogućnostima”, smatra Adžić. Iako u posljednje vrijeme nastoje animirati klijente na korištenje elektronskog bankarstva kaže da postoji i jednostavniji način od internet bankarstva.
“Za aktiviranje trajnog naloga ( „direct debit „) potrebno je dostaviti posljednji račun za neku od usluga ( npr. telefonski račun ) i naravno, dati nalog banci. Mjesečni računi će dolaziti u banku i mi ćemo redovno plaćati obaveze po tim računima, bez bilo kakvog angažmana klijenta“, kaže Adžić.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
“Udvostručena kreditna aktivnost individualnih klijenata, daje nadu da će povećana potrošnja dati i pozitivan uticaj na aktivnost privrednih subjekata” ——ali ne naših privrednih subjekata nego stranih (jer se sve uvozi).