BEOGRAD, Kompanija Diskaveri netvorks (Discovery Networks) za centralnu i istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (CEEMEA), koja je dio Diskaveri Komjunikejšnsa, udružiće se sa Eurosportom u jedan tim za distribuciju koji će širom regiona CEEMEA prodavati zajednički portfolio od 22 kanala.
Pod vođstvom potpredsjednice odsjeka za distribuciju, Oksane Januškovskaje (Oxana Yanushkovskaya), tim je sada odgovoran za distribuciju jednog od najuzbudljivijih portfolija Pay-TV-a u regionu, koji uključuje dokumentarne, lifestyle i sportske kanale, navodi se u zajedničkom saopštenju dvije kompanije.
Kombinovani portfolio obuhvata Eurosport, panevropski sportski kanal, Diskaveri kanal za dokumentarne sadržaje, TLC inernacionalni kanal namijenjen ženama i ID Xtra kanal koji se bavi pitanjima misterija.
Januškovskaja je izjavila da je prenos sportskih događaja ultimativni oblik realne zabave i prirodni nastavak skoro 30-ogodišnjeg vođstva Diskaverija u oblasti dokumentarnih programa.
“Kombinovanjem naših sjajnih brendova, izuzetnih ljudi i velikih ambicija možemo se usredsrediti na stvaranje nove vrijednosti za oglašivače, partnere, publiku, i akcionare, tako što ćemo se na tržištu pojaviti sa ujedinjenim portfoliom”, rekla je ona.
Prodajne agencije Eurosporta će i dalje biti pod upravom Bendžamina Dešejsa (Benjamin Deshayes), koji će zauzeti poziciju zamenika direktora za distributivnu strategiju CEEMEA u Diskaveriju, a izvještaje će podnositi potpredsjednici odsjeka za distribuciju. Tanjug