KOPENHAGEN,Danski proizvođač igračaka “Lego” će se udružiti sa kineskim internet gigantom “Tensent holdings d.o.o.” kako bi zajednički razvijali igrice na internetu, a možda i društvenu mrežu namijenjenu djeci u Kini, prenijeli su danski i kineski mediji.
Prodaja igračaka privatne kompanije “Lego” je usporena u posljednjih nekoliko godina, ali je kinesko tržište postalo svijetla tačka, usljed porasta prodaje za 25 do 30 odsto tokom 2016. godine.
Nova saradnja će predstavljati konkurenciju proizvođaču lutki barbika “Korporaciji Matel i Hasbro”, koja stoji iza brenda “Moj mali poni”, na tržištu igračaka i igrica u Kini vrijednog 31 milijardu dolara.
Iz danske kompanije je saopšteno da je cilj partnerstva sa kinesnom kompanijom stvaranje bezbjednog internet okruženja sa sadržajem, platformama i iskustvom predviđenim za kinesku djecu.
“Ono što sada tražimo sa kompanijom ‘Tensent’ jeste pronalaženje više kreativnih načina da dođemo do djece i da stvorimo pristupačan sadržaj, u ovom slučaju, video-igrica”, izjavio je Rojtersu šef kompanije “Lego” u Kini.
Iz danske kompanije navode da partnerstvo uključuje razvoj video-zone “Lego” za djecu na video-platformi “Tensenta”, kao i razvoj i upravljanje brendiranim licenciranim igricama.
“Tensent” je najvrednija kompanija u Aziji, sa tržišnim kapitalom od 573 milijarde dolara. Srna