NJUJORK, Uprkos činjenici da je na tržištu i u oblasti trgovine bilo kojom vrstom robe prisutna jaka konkurencija, postoje određeni načini da kupca ubjedite da kupi određeni proizvod.
Na prvom mjestu, važno je da u komunikaciji sa kupcem budete ljubazni. To podrazumijeva granicu u kojoj nećete svojim pristupom zvučati suviše suzdržano ili arogantno čime bi ste kupca odbili, ali ni suviše opširno ili napadno, čime biste ga opet odbili.
Dakle potrebno je da budete pristupačni i dostupni, spremni da date odgovor na svako pitanje koje vam kupac o proizvodu postavi i da ga ukoliko nešto o proizvodu ne zna o tome sami informišete, naglašavajući ono što se izdvaja kao najbolja karakteristika proizvoda.
To može biti porijeklo proizvoda, kotiranje proizvođača proizvoda na tržištu, materijal ili funkcija proizvoda.
Ukoliko je moguće da funkciju proizvoda demonstrirate kupcu i to uradite. Upoznajte ga sa radom i načinom korišćenja svih funkcija proizvoda.
Ukoliko se radi o vrsti proizvoda koji je moguće da kupac proba i to mu dozvolite ili prvi ponudite.
Ono što takođe može doprinijeti odluci kupca da kupi proizvod, jeste i to ukoliko mu vi kao prodavac kažete da ste vi imali ili imate ličnog iskustva sa korišćenjem tog proizvoda i da ste zadovoljni njim.
Ukoliko se kupac ipak, ni uz sav vaš trud ne odluči da kupi proizvod, i dalje u komunikaciji sa njim ostanite jednako ljubazni jer bi u protivnom mogli da ga odbijete i od neke buduće kupovine za koju bi moglo biti prilike, prenose agencije.