BERLIN, Nekadašanji simbol njemačke industrije zabave za odrasle Beate Uhse je u teškoćama. Kompanija je pet od posljednjih deset fiskalnih godina završila s gubitkom, a samo u 2015. godini gubitak je iznosio 18,4 miliona evra.
Dok je akcija prilikom izdavanja 1999. godine bila vrijedna 7.20 evra, sada se može kupiti za 28 centi.
U 2015. godini, grupu za odrasle preuzeo je novi gazda Nicola Schumann. Na njemu počiva nada preostalih oko 570 od nekadašnjih ukupno oko 1.400 zaposlenika.
U utorak, grupa je objavila da je za Beate Uhse potrebno više vremena da se pomakne sa analognog poslovanja na internet.
Kompanija, koja je prije svega bila poznata po videokabinama, nije se snašla sa dolaskom interneta i novih platformi.
Konkurencija u vidu Fun Factory, Amorelie i Eis.de rasla je neometano.
Osim toga, grupa se nije uklopila u rastući trend ženske sekusalnosti potaknut serijom”Seks i grad” i najprodavanijom trilogijom “Pedeset nijansi sive”.
Naglasak na dizajn i tamne trgovine je odvraćajući od crvenih četvrti. Indikator.ba