LONDON, IAB Europe objavio je na Godišnjoj Interact konferenciji kako je online oglašavanje poraslo za 13,1 odsto, te da je u njega uloženo 36,2 milijardi evra u prošloj godini. Online oglašavanje nadmašilo je TV oglašavanje koje je zaradilo 33,3 milijarde evra u Evropi.
Istraživanje AdEx Benchmarka otkrilo je kako su svi učesnici online marketing tržišta zabilježili rast, a 20 ih je zabilježilo rast od dvije cifre u drugoj godini učešća. Mobilni i video formati nastavljaju snažno rasti.
“Ovi rezultati potvrđuju vodeću poziciju za digitalno oglašavanje u evropskom medijskom prostoru. S obzirom na sve veći doprinos digitalnog oglašavanja na privredu i njegovu ulogu u isporuci digitalnih sadržaja i usluga moramo nastaviti poticati evropsku inovaciju i osnažiti naše firme da se takmiče širom svijeta”, rekao je Townsend Feehan, direktor IAB Europe.
Istraživanje IAB Europe AdEx Benchmarka razdvaja tržište online oglašivanja u tri segmenta: displej, pretraga i oglasnik, te katalog. Rast ovih formata online oglašavanja dešava se zahvaljujući promjeni u korištenju uređaja i promjeni obrazaca potrošnje.
Mobiteli i video nastavljaju biti ključni pokretači rasta u evropskom tržištu online oglašavanja, a to je postalo očito kada pogledate napredne mobilne ekonomije koje su blizu 50 odsto online oglašavanja prebacile na mobitele. Porat online oglašavanja putem mobilnih displeja zabilježilo je rast od 60,5 odsto u odnosu na 2014. godinu. Klix.ba