BANJALUKA, U Novoj banci Banjaluka od početka godine oročeno je više od 160 miliona KM od stanovništva, što je 9.000 novih ugovora, izjavio je direktor ritejl sektora ove banke Igor Jovičić.
Jovičić je rekao da je tržišno učešće banke na teritoriji BiH oko 6,5 procenata, dok je tržišno učešće na teritoriji Republike Srpske oko 20 odsto.
On je dodao da je nivo depozita stanovništva u banci u posljednje tri godine povećan za više od 300 miliona KM, što pokazuje da je ova banka sigurna i respektabilna finansijska institucija, koja ulijeva povjerenje i sigurnost svim klijentima.
“Zbog toga imamo do milion KM na dnevnom nivou ulaza depozita fizičkih lica”, rekao je Jovičić na konferenciji za novinare u Banjaluci.
Predstavljajući rezultate štedne kampanje “Sigurna štednja”, Jovičić je naveo da je Nova banka i dalje prisutna sa najatraktivnijim proizvodom rentne štednje, koja omogućava isplatu kamate unaprijed i atraktivne kamatne stope.
“Mi nećemo da stanemo pošto i dalje permanentno radimo na promociji štednje”, rekao je Jovičić.
Danas su izvučeni i dobitnici nagrada u toku kampanje “Sigurna štednja”, koji su oročili depozite od 15. jula do 13. avgusta, sa minimalnim iznosom od 3.000 KM na najmanje 18 mjeseci.
Nagradno putovanje za dvije osobe u Njujork osvojili su Ervin Bende iz Tuzle i Miroslav Čubrilović iz Banjaluke, dok će u drugoj fazi štedne kampanje nagrada biti putovanje u Dubai.
Nova banka danas je predstavila i kampanju “Vožnja do škole”, u saradnji sa kompanijom “Masterkard”, sa nagradnim fondom od 13.689 KM, koja će trajati od 20. avgusta do 18. septembra.
S obzirom da se u periodu pred početak školske godine povećava broj transakcija na platnim karticama banke, svaka transakcija bez obzira na iznos predstavljaće jedan kupon.