BANJALUKA, U Novoj banci su oročeni depoziti građana od početka godine uvećani za 40 odsto, a zaposleni očekuju nastavak ovog pozitivnog trenda s obzirom da banka dnevno ima po 70 novih štediša.
Od 15. septembra, kada je počela marketinška kampanja “Tri ključna razloga za štednju”, oročeno je 33 miliona KM, a štedni proizvod za koji su građani najviše iskazali interesovanje je rentna štednja, koja klijentima omogućava isplatu i raspolaganje kamatom unaprijed ili tokom trajanja perioda oročenja, dok su kamatne stope fiksne i kreću se do 5,5 odsto – saopšteno je iz banke.
“U svojoj poslovnoj politici nismo mijenjali kamatne stope na oročenu štednju građana i zadržali smo ih na prošlogodišnjem nivou, iako postoje trendovi smanjenja pasivnih kamatnih stopa na tržištu BiH”, rekao je direktor Nove banke Milan Radović.
Prema njegovim riječima, posljednjih godina se sve više vraća povjerenje u banke i bankarski sistem, o čemu govore i brojne finansijske analize i pokazatelji.
“Tome je u velikoj mjeri doprinijelo formiranje Agencije za osiguranje depozita BiH. Agencija za osiguranje depozita je ujedno i mehanizam zaštite klijenata banke u poslovima štednje jer, prema posljednjoj odluci koju je utvrdio Upravni odbor Agencije, osigurava ukupne depozite klijenta do 35.000 KM”, rekao je Radović.
Iz Nove banke dodaju da je razlog više za štednju u njihovoj banci i nagradna igra koja traje od 15. septembra ove do 31. januara 2012. godine, a koja je organizovana sa ciljem nagrađivanja klijenata koji su ukazali povjerenje Novoj banci i oročili minimalno 3.000 KM na najmanje 13 mjeseci.
Za nagradnu igru utvrđen je fond od 12 nagrada – prva nagrada je automobil “Polo”, druga putovanje za dvije osobe i treća nagrada deset puta 300 KM na maestro ili viza elektron platnoj kartici.