BIJELJINA, Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske /RS/ Nedeljko Čubrilović izrazio je danas očekivanje da će krajem juna ili početkom jula početi izgradnja autoputa od Banjaluke do Doboja.
Čubrilović je nakon sastanka sa predstavnicima austrijske kompanije “Štrabak” i konsultantske kuće “Dilojt”, koji je održan u Beogradu, rekao Srni da su predstavnici kompanije naglasili da još nije ostvarena finansijska konstrukcija posla, ali su nagovijestili da postoje realni izgledi da se to definiše u narednih nekoliko dana.
“Mi smo insistirali da se poštuju rokovi iz koncesionog ugovora, a oni se negdje poklapaju sa 1. aprilom kad treba da bude gotova i Studija izvodljivosti na osnovu tehničkog dijela projekta koji je uradio hrvatski `IGH`”. U narednih sedam dana `Štrabak` treba da iskaže sve mogućnosti, kako i na koji način je moguće da se to uradi, a mi da, sa svoje strane, u tom vremenskom intervalu dostavimo revidovani projekat i zapisnik sa revizije”, rekao je Čubrilović.
Prema njegovim riječima, “Štrabak” će poslati svoje ljude koji će raditi sa predstavnicima preduzeća “Autoputevi Republike Srpske” i Instituta gdje se vrši revizija, kako bi do 1. aprila imali definisane ili ugovore o izvođenju radova ili ugovor o raskidu ugovora o koncesiji, bez posljedica za jednu i za drugu stranu.
Čubrilović je naglasio da su predstavnici “Štrabaka” pokazali razumijevanje što se insistira da do 1. aprila bude sve izdefinisano, jer projekat traje već tri godine, dodajući da to i nije predugo za ovakvu vrstu projekata, s obzirom na ozbiljnost i veličinu projekta, te ukupnu cijenu koštanja.
Ministar saobraćaja i veza RS dodao je da se u narednih desetak dana očekuje i potpis ugovora o izvođenju radova na izgradnji Mahovljanske petlje, odnosno da će radovi početi čim vremenske prilike dozvole.
Vlada RS i austrijska kompanija “Štrabak” 19. maja 2009. godine u Banjaluci su potpisali protokol o formiranju koncesinog društva za izgradnju mreže autoputeva u RS. Izgradnja prvog dijela autoputa u toj mreži na relaciji Banjaluka – Doboj trebalo bi da bude duga 71 kliometar.
6 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Vecu predizbornu floskulu nisam cuo jos od prvog Milinog mandata. A da nije zavrsetak radova oktobar 2010? Nevjerovatno.
aha, to su ti nevidljivi autoputevi kojima se svaki dan vozimo po nasoj banana drzavici.
Nemogu makadam sanirati a prave auto puteve. Stka sa dvokolicom, čak nije ni trotočkaš
Auto put Gradiška-Banja Luka-Doboj-Bijeljina ide nekako pralelno sa postojećim autoputem “Bratstva jedinstva”. “Štabag” nije lud, zna da je propalo jugoslovensko bratstvo-jedinstvo, ali da novi auto put će imati lokalni karakter koji mu se neće isplatiti u razumnom roku.Zato ljudi moraju izmišljati razloge dok ne dobiju dobar koncesioni paket kojim mogu kompenzirati brzinu povrata kapitala uloženog u ovaj auto put. Povremena zasjedanja su isključivo predizborni marketing.
Ako ti strucnjaci uspiju zavrsiti i onaj put BL-Gradiska, ja cu biti japanski car! Ovi vise lazu nego braca Grim zajedno
Ovo zajeb…… več je postalo folklor u svakodnevnici političkog primitivizma.