TOKIO, I dok Facebook bilježi uspjehe, Twitter se još uvijek traži, ali na jednom je tržištu ipak bolji.
Možda će neko, s pravom, utvrditi kako Twitter i Facebook nikada nisu bili prava konkurencija, odnosno da za obje društvene mreže ima mjesta na tržištu. Nije nemoguće, ali ako je na kraju dana svima, pa i društvenim mrežama, jedno najvažnije – a to je profit – onda je jasno da su Twitter i Facebook i te kako konkurencija.
Facebook je, uglavnom, sinonim za konstantne uspjehe, poslovne akvizicije, nove usluge i opcije… S druge strane, Twitter se nikada nije do kraja isprofilirao, čak su počeli razmišljati o ukidanju limita od 140 znakova u objavama, što je praktički bio njihov zaštitni znak i na početku komparativna prednost u odnosu na Facebook. Većinom je Facebook, po svim relevantnim izvještajima, daleko popularniji od Twittera. Ali, postoji zemlja gdje je “tvit” omiljeniji od “lajka”. I to ne bilo koja zemlja. Mnogima je teško vjerovati, ali u Japanu je Twitter daleko popularniji od Facebooka!
Prema posljednjim izvještajima, Twitter je u Japanu na kraju 2015. imao 35 miliona aktivnih korisnika na mjesečnom nivou, dok se Facebook zaustavio na 25 miliona. Pomalo je začuđujuća tolika prednost Twittera, jer 10 miliona korisnika više nije nimalo zanemarivo, naprotiv. Pogotovo ako se zna da je, recimo, u posljednje vrijeme Twitter rapidno “narastao” u Japanu.
U Sjedinjenim Američkim Državama je, na primjer, u zadnjem kvartalu prošle godine Twitter izgubio milion korisnika, ali u Japanu je zabilježio rast zavidan rast. Prije pet godina, 2011. navodno je imao manje od 7 miliona aktivnih korisnika, ali u međuvremenu se brojka višestruko povećala. Ono što je najzanimljivije u cijeloj priči, niko nema odgovor zašto je tako kada je Japan u pitanju. Nezavisne novine