BANJALUKA, Predstavništvo Republike Srpske u Briselu u saradnji sa Turističkom organizacijom Republike Srpske od 24.04. započelo je kampanju promocije turizma Republike Srpske na javnim mjestima širom ove evropske prijestolnice.
Kako se navodi u saopštenju ovo je prvi zajednički projekat ovog Predstavništva i TORS-a sa ciljem što kvalitetnije promocije turističke ponude na ovom tržištu.
„Kampanja promocije turizma Republike Srpske će trajati mjesec dana. Kreativne reklame sa objedinjenom turističkom ponudom kroz kolaž atraktivnih elemenata iz turizma Republike Srpske postavljene su na autobuse, tramvaje, kao i u metro stanicama i to na veoma prometnim rutama, najvećim dijelom u tzv. evropskoj četvrti.“, rekao je Mario Đuragić, šef Predstavništva u Briselu.
Marketinški stručnjaci ocjenjuju da oglašavanje putem atraktivnog i primamljivog dizajna na vozilima javnog prevoza predstavljaju veoma efikasan način promocije, koji privlači pažnju šire javnosti.
„Cilj kampanje je promocija turističkih destinacija sa ponudom aktivnog odmora i zanimljivim turističkim atrakcijama širom Srpske. Spoj odmora sa rekreacijom u atraktivnom ambijentu predstavlja današnju turističku tražnju gdje Republika Srpska ima mnogo toga da ponudi. Očuvani prirodni pejzaži, raznovrsni programi aktivnog odmora, bogata tradicija su turistički atributi Srpske koji će biti promovisati kroz zajedničku kampanju ove dvije institucije“, istakao je vršilac dužnosti direktora TORS-a Tihomir Ljubojević.