VAŠINGTON, Promotivne kompanije znaju da nema bolje reklame nego preporuka zadovoljnih potrošača. Ljudi vjeruju takvim preporukama puno više nego bilo kakvim
izjavama koje vide ili čuju u klasičnim reklamama na radiju ili televiziji.
Preporuke zadovoljnih potroąača tako su uvjerljiva vrsta reklamiranja da su neke kompanije čak počele plaćati ljude da se pretvaraju da su jedni od tih zadovoljnih potrošača, te da hvale njihove proizvode, navodi Glas Amerike.Ovakva vrsta reklamiranja uključuje i pozitivne izjave u knjigama, filmovima, i na internetskim blogovima. Jedna je kompanija čak unajmila ljude da se pretvaraju da su turisti, te da pitaju prolaznike da ih slikaju s kamerom na određenoj vrsti telefona, nakon čega su ovi lažni turisti počeli hvaliti kameru i kvalitetu slika koje se njome slikaju. Ali,
američka Savezna agencija za zaątitu potrošača, nije zadovoljna ovakvom
vrstom reklamiranja kojom se zavarava potrošače, te je izdala naredbu da, oni
koji su plaćeni kako bi reklamirali neki provizvod, to moraju i naglasiti u
reklami. Naravno, time se otklanja svaki razlog za ovakvu vrstu reklamiranja, I ona postaje neefikasna, jer kako netko može reći da je neki prozivod ili
usluga odličan, ako ih pri tome proizvođač plaća. Fena