NJUJORK, Umjesto da se upušta u ljutu borbu sa Facebookom, Skypeom i Messengerom, Twitter je odlučio da u okviru App Store klasifikaciju ‘društvene mreže’ zamjeni etiketom ‘vijesti’.
Najpopularnija platforma za mikro-bloging trenutno kreće novim putem – umjesto u društvu standardnih konkurenata, od sada će se nalaziti pored Bi-Bi-Sija, Si-En-Ena i Njujork tajmsa, piše cnet.com. Baš kao što je društvena mreža Facebook u posljednjih nekoliko godina pažnju usmjerila na video snimke, oglašavanje i prenošenje vijesti, i Twitter će takođe pokušati da se repozicionira.
Umjesto daljeg osvajanja masovnog tržišta, Twitter se ovog mjeseca izborio za živi prenos NFL utakmica četvrtkom uveče, a izvršni direktor Džek Dorsi obavezao se na to da ovu mrežu u budućnosti učini “još tviterastijom” kako bi privukao još novih korisnika. T
witter u posljednjem kvartalu 2015. godine nije zabilježio rast novih korisnika, ali je zahvaljujući sistemu udruživanja sa drugim kompanijama u prvoj četvrtini 2016 zabilježio rast od dva odsto u kategoriji aktivnih korisnika. Nezavisne novine