NJUJORK, Mikroblogerski servis Twitter kupio je TweetDeck, kompaniju koja je razvila popularnu istoimenu aplikaciju za napredno korištenje Twittera, potvrdile su juče kompanije.
Vrijednost akvizicije, koju Twitter nije otkrio, navodno iznosi više od 40 miliona dolara u gotovini i akcijama. Prema saznanjima CNN-a, sporazum o preuzimanju TweetDecka potpisan je još u ponedjeljak. O akviziciji TweetDecka nagađalo se mjesecima, a strani mediji su ranije pisali kako bi vrijednost akvizicije mogla dostići 50 miliona dolara. U februaru su se pojavili izvještaji da će TweetDeck preuzeti kompanija UberMedia, ali taj sporazum na kraju nije bio zaključen.
Twitter se odlučio na akviziciju upravo kako bi spriječio daljnje širenje UberMedije koja je kupila popularne Twitter aplikacije poput EchoFona, Twidroyda i UberTwittera, a namjeravala je kupiti i TweetDeck za 20 do 30 miliona dolara. Tweetdeck je najpopularniji Twitter klijent za desktop računare, a sve se više širi i na mobilne uređaje.
Klijent Tweetdeck osnovao je 2008. godine Britanac Iain Dodswroth, a njegova kompanija danas zapošljava 15 zaposlenika, te je okupila nekoliko miliona korisnika. Ova akvizicija sada čini malo jasnijom izjavu Twitterova menadžmenta da programeri ne razvijaju nove klijente za Twitter. Tweetdeck je već ranije uveo neke metode monetizacije svog proizvoda kao što su promotivni tweetevi, a zaradu je dijelio sa Twitterom.
Poznato je da Twitter zapravo nije profitabilan no zato vrlo dobro stoji sa investicijama poslovnih anđela, a akvizicija Tweetdecka donijet će mu i stabilan dotok novca. Poslovni.hr