NJUJORK, Analitička kompanija eMarketer očekuje da će društvena mreža Twitter u ovoj godini ostvariti 150 miliona dolara prihoda od oglašavanja.
Riječ je o velikom povećanju prihoda u odnosu na 2010. godinu, kada su oni iznosili tek 45 miliona dolara. U 2012. prihodi ovog mikroblogerskog servisa dosegnuće 250 miliona dolara, pokazuju prognoze eMarketera. Glavne prihode kompanija će ostvariti na američkom tržištu. Analitičari poručuju da će Twitter nastaviti sa povećanjem prihoda, ukoliko dodatno proširi bazu korisnika i uvjeri oglašivače u svoju vrijednost. Procjenjuje se da Twitter trenutno ima blizu 200 miliona korisnika širom svijeta.
Prihodi Twittera još uvijek su mali u poređenju sa vodećom društvenom mrežom Facebook, koja je prema procjenama eMarketera, lani ostvarila prihod od oglašavanja u visini 1,86 milijardi dolara. Međutim, Twitter bi iduće godine trebao za stotinjak miliona dolara premašiti prihode MySpacea, nekad vodeće svjetske društvene mreže.
Twitter, koji je pokrenut 2006. godine, tek je lani uveo oglašavanje na svojim stranicama, u obliku diskretnih promotivnih poruka i preporuka sponzorisanih korporativnih profila.