WASHINGTON, Turistički potencijali BiH predstavljeni su juče u Washingtonu, drugog dana Transatlantskog ekonomskog foruma koji je organizirao Centar za transatlantske odnose SAIS pri Univerzitetu Johns Hopkins.
Forum je okupio predstavnike poslovnog i političkog života iz 13 zemalja šireg Mediterana, uključujući BiH, a suorganizator je Američka privredna komora.
Predsjednik Nadzornog odbora i projekt menadžer u Američko-bosanskoj fondaciji Dejan Radmilović je današnje izlaganje prije svega posvetio afirmaciji imidža BiH i predstavljanju bogatstva kulturne i istorijske baštine Bosne i Hercegovine. Pritom je prikazao i video spot o baštini BiH.
Kaže da je baština BiH nedovoljno promovisana, i samim time relativno nepoznata na velikim tržištima kao što su Sjedinjene Američke Države i zemlje Mediterana, ali i šire.
– Takođe, želimo da ovo bude prvi korak ka izgradnji veza sa zemljama Mediterana. I prekogranična saradnja na ovom polju može biti itekako snažan instrument kako bi se zemlje koje nisu u povoljnom položaju, gdje spada i BiH, predstavile i u potpunosti iskoristile svoj potencijal, ali i da se pomogne u jačanju odnosa među zemljama Mediterana. Kako su ovi napori skoro u potpunosti zapostavljeni, namjera ovog projekta je da bude prvi u nizu koraka koji bi pomogli stvaranju i priključenju BiH u ekonomsku mrežu zemalja Mediterana koja će stvoriti prilike za zapošljavanje, te uključenje civilnog društva uz poštovanje i zaštitu okoline. Mi ćemo se promocijii bh. turizma posvetiti tek nakon foruma i imamo već planirane aktivnosti da podržimo i ojačamo ovu privrednu granu u BiH – rekao je Radmilović.
Istaknuo je da im tu značajno pomažu kolege iz S toursa, turističke agencije iz Sarajeva. Američko-bosanska Fondacija će ponuditi saradnju nadležnim ministarstvima i tijelima koji se bave promocijom turizma kako bi se ostvario pozitivan i konkretan učinak, a na prvom mjestu dovođenje turista u BiH, iskorištavajući ogromne potencijale koje nude velika tržišta. Fena