BEOGRAD, Turistička organizacija Njemačke biće zemlja partner na 35. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji se održava od 21. do 24. februara naredne godine.
Njemačka će na ovoj manifestaciji predstaviti ponudu u oblasti kulturnog turizma, s obzirom da je vodeća destinacija u ovoj oblasti i druga po popularnosti za Evropljane u potrazi za kulturom.
Parlamentarni državni sekretar u Saveznom ministarstvu za privredu i tehnologiju i povjerenik Savezne vlade za turizam i mala i srednja preduzeća, Ernst Burgbaher, rekao je da je predstavljanje turističkih potencijala te zemlje na tržištu jugoistočne Evrope strategija njemačkog turizma, i da je u te svrhe Turistička organizacija Njemačke dobila dodatna sredstva u iznosu od 500.000 evra.
”Velika je obaveza za Beogradski sajam turizma da obezbijedi poslovnu platformu za zemlje koje imaju tako značajnu ulogu u svjetskom turizmu poput Njemačke”, rekao je državni sekretar za turizam Ministarstva finansija i privrede Goran Petković.
Partnerstvo na Sajmu logičan je korak ka ostvarivanju zajedničkih definisanih ciljeva – povećanja razmjene turista i intenziviranja saradnje turističkih industrija, zaključio je Petković.
Izvršna direktorka Turističke organizacije Njemačke Petra Hedorfer je kazala da se ovim partnerstvom nastavlja intenzivni rad na tržištima Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Crne Gore, Rumunije i Srbije.
”Ukoliko se broj putovanja u Njemačku sa ovih tržišta i dalje bude povećavao prosječnom godišnjom stopom od tri odsto, realno je očekivati da će ukupan broj putovanja iz regiona u Njemačku do 2020. godine iznositi dva miliona na godišnjem nivou, istakla je Hedorfer.
Imajući u vidu da su mladi važna ciljna grupa za Turističku organizaciju Njemačke, na štandu će biti organizovan međunarodni kamp blogera, što će omogućiti neposredni ali i virtuelni kontakt sa Njemačkom kao turističkom destinacijom. Tanjug