LONDON, Putnička agencija “TUI trevel”, najveći tur-operator u Evropi, objavila je da je uspjela da smanji gubitke u prvoj polovini tekuće poslovne godine, zahvaljujući boljoj prodaji u Francuskoj i solidnim rezultatima i Britaniji i nordisjkim zemljama.
TUI je u prvoj polovini ove godine, prije izmirenja poreskih obaveza, zabilježio gubitak od 294 miliona funti (578 miliona dolara), u poređenju s finansijskim manjkom od 339 miliona funti u prvih šest meseci poslovne 2007.
“TUI trevel” je osnovan 2007. godine udruživanjem turističke agencije TUI i britanske kompanije “Frst čojs” (First Choice).
Uprava agencije je ocjenila da “nema signala” da će ekonomsko usporavanje uticati na smanjenje prodaje, niti da će doći do pada turističkog prometa.
Izvršni direktor TUI Piter Lang je naglasio da su istraživanja kompanije “potvrdila da je godišnji odmor značajna komponenta porodičnog budžeta.”
TUI je saopštio da prodaja aranžmana za zimu 2008/09 ide dobro i da su rezervacije u Britaniji porasle za 15 odsto, i pored toga što su kapaciteti smanjeni 16 procenata.