NJUJORK, Globalni rast proizvodnje i prodaje tableta polako je počeo da posustaje, sudeći po preliminarnim podacima kompanije International Data Corp., koja se bavi proučavanjem tržišta.
Nepostojanje novog proizvoda koji bi povećao isporuke uticao je na Apple koji je isporučio 14.6 miliona uređaja, znatno manje nego u prvom kvartalu kada je isporučeno 19.5 miliona uređaja.
Očekuje se da će kompanija iz Kupertina nov proizvod lansirati tek krajem godine – u pitanju je potez koji će Appleu omogućiti da se bolje pozicionira početkom praznika.
„Lansiranje novog iPada uvijek pojačava interesovanje kupaca kada su tableti u pitanju, a to interesovanje pomaže Appleu, ali i konkurenciji. S obzirom da novi iPad još nije predstavljen, tržište tableta je u padu. Rast se očekuje tek krajem godine kada svoje nove uređaje predstave Apple, Amazon i ostali proizvođači”, tvrdi Tom Maineli, stručnjak za tržište tableta iz ove kompanije, prenose agencije.