PARIZ, Na francuskom tržištu je u junu prodato više od 65 hiljada vozila marke “reno”, uz rast od 20 odsto na godišnjem nivou, čime je tržišni udio Renoa povećan na 26,5 odsto, što je najviši nivo od januara 1999. godine.
Komercijalni direktor francuske kompanije, Bernar Kambije, potvrdio je za list Figaro da su za šest mjeseci ove godine dvije marke Renoa, “klio” i “SUV kaptur”, među tri naprodavanija modela na domaćem tržištu.
Prema njegovim riječima, dobru poziciju zauzeo je i “reno megan”, ušavši u top 10, ali i “tvingo” koji se našao na 14. mjestu po broju prodatih primjeraka u periodu januar-juni ove godine, što je ujedno i prvo mjesto u njegovoj kategoriji.
Jeftinija Renoova marka “dačia”, izvorno rumunskog porijekla, zabilježila je rast od čak 42,6 odsto samo u junu, na više od osam hiljada prodatih primjeraka i zauzela peto mjesto na francuskom tržištu poslije Renoa (ostalih brendova), Pežoa, Sitroena i Folksvagena. Tanjug