BEOGRAD, Srpska aviokompanija “Jat ervejz” je za kvalitet usluga i rada osoblja na aerodromu i u avionu dobila tri zvjezdice od mogućih pet, a svrstana je u istu kategoriju sa kompanijama “Er Kanada”, “KLM”, “SAS”, “Adrija ervejz” iz Slovenije, te “Kroacija erlajns” iz Hrvatske.
“Putnici su ocjenu tri dali ‘Jatu’ za rad službe na dolascima, bezbjednost na letu, hranu, odnos posade prema putnicima, za ponudu jastuka, ćebadi i štampe u avionu, usluge čekiranja u biznis klasi, prisutnost osoblja za vrijeme leta, za pomoć putnicima sa djecom, kao i za poznavanje stranih jezika članova posade”, saopšteno je iz ove kompanije.
Sa dvije zvjezdice putnici su ocjenili čekiranje u ekonomskoj klasi i ažurnost posada na letovima.
Iz “Jata” su naveli da će nastaviti sa poboljšanjem kvaliteta usluga kako bi se našli na listi sa “Britiš ervejzom” i “Er Fransom”, koji su osvojili četiri zvjezdice.
Najvišu ocjenu od pet zvjezdica dobilo je šest azijskih aviokompanija.
“Jat ervejz” je u prvih sedam mjeseci ove godine prevezao ukupno 780 813 putnika, što je za devet odsto više nego u istom periodu 2007. godine i 17 odsto više nego što je planirano.
Agencija za privatizaciju Srbije objavila je 31. jula tender za prodaju najmanje 51 odsto kapitala “Jat ervejza” po minimalnoj cijeni od 51 milion evra. Rok za dostavljanje ponuda je 24. oktobar.