BANJALUKA – Skoro tri mjeseca nakon što je Inspektorat Republike Srpske obustavio radove na kružnoj raskrsnici kod tržnog centra Mercator na Istočnom tranzitu u Banjaluci, gradnja ove saobraćajnice se nastavlja.
Naime, Grad, koji je ovdje investitor, uspio je pribaviti građevinsku dozvolu, a bez koje nije ni smio ulaziti u cijeli posao pa je republička urbanističko-građevinska inspekcija u maju “opasala” gradilište crvenom trakom.
Iz Inspektorata RS nam je rečeno da ih je 1. avgusta Grad obavijestio da je pribavio građevinsku dozvolu izdatu od Ministarstva za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske.
“S obzirom na navedeno, inspekcija je izvršila uklanjanje postavljene službene trake o mjeri ranije izrečene zabrane”, kazali su oni.
Iz gradskog Odjeljenja za saobraćaj i puteve su naveli da će do 30. septembra na snazi biti izmjena u režimu saobraćaja na dijelu od magistralnog do Aleje Svetog Save, tako što će jedna saobraćajna traka biti zauzeta.
Podsjećamo, radovi za koje nisu bili obezbijeđeni osnovni zakonski uslovi ozvaničeni su uz prisustvo ministra saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljka Čubrilovića koji je tvrdio da su u „kratkom periodu izvršene sve neophodne pripreme za početak radova“.
Inače, Gradska uprava na čelu sa Stanivukovićem ostaće upamćena po tome što je u brojne projekte ulazila bez potrebne dokumentacije.
Tako je kružni tok u centru grada kod zgrade Ekvatora takođe rađen bez dozvole, koja je pribavljena tek kada je Inspektorat obustavio radove.
Grad je učestvovao i u gradnji teniske arene za potrebe ATP turnira „Srpska open“ za koje su dozvole izdavane naknadno, a građevinsku dozvolu nemaju ni za Ćirilični park koji uz negodovanje mještana grade na lokaciji Kupusište.
CAPITAL: D. Tovilović
6 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
A šta je sa radovima na raskrsnici kod Audi servisa? Jel’ i tamo nema građevinske dozvole kad se ništa ne radi?
Biće, samo se strpite, pregovori su u toku…
Uh, teško je biti strpljiv u kolonama koje se stvaraju na ulasku na istočni tranzit od Incela, jer je traka do kampusa već dugo zatvorena, a treba je “samo” asfaltirati. Za 10 dana počinje škola, bazen jer ponovo proradio, haos koji će nastati za par dana će biti neopisiv 🙁
U kojoj kafani se održavaju pregovori?
opet neka partijska knjizica se deli? kad cu ja da didjem na red, sa nekim znanjem. Sta je vaznije da se postane biznismen:IMATI NEZNAJE I IMATI PARTIJSKU KNJIZICU, DOBRU KAFANU ZA POSLOVNE RUCKOVE ILI IMAT ZNANJE , NEIMATI PARTIJSKU KNJIZICU I GLEDAT KAKO BIZNISMENI JEDU PECENU JAGNJETINU???????
Koliko li će biti siguran prelazak djece kad se kružni tok izgradi!?Niko ne pominje nadvožnjak ili tunel (kao kod Delte) za sigurniji prelazak pješaka i biciklista.