SARAJEVO, Drugu godinu zaredom u Bosni i Hercegovini bira se 100 proizvoda koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama.
Istraživačka agencija Nielsen, koja na tržištu BiH djeluje od 2006. godine, predložila je skoro 400 brendova za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz BiH, a In Store magazin je organizovao izbor top 100 proizvoda.
Prema istraživanju, jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda. Ta brojka je promjenjiva u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za naše tržište ona ne prelazi 400.
Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija. Kad se napravi poređenje između ponude i potražnje, ponuda je veća i do 100 puta od potražnje.
Potrošač je u fokusu svih sudionika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, a ovaj projekat je način da se brend nametne i postane i ostane obavezan asortiman prodajnih objekata širom BiH, kako bi što lakše bio dostupan potrošaču.
Svečana promocija i proglašenje TOP 100 brendova koji su „Must Have“ u sezoni 2018./2019. bit će održana u utorak u Sarajevu. Fena