BANJALUKA, Treća zimska turističko-ugostiteljska manifestacija “Zimzograd” počeće 11. decembra na Trgu Krajine u Banjaluci, a tokom 30 dana obuhvatiće gastronomsku ponudu, muzičke i zabavne sadržaje, promociju kreativnosti i humanitarne akcije.
Direktor Turističke organizacije Banjaluka Ostoja Barašin rekao je da je uspješna realizacija prethodna dva “Zimzograda” omogućila nastavak ovog projekta, te izrazio nadu da će u budućnosti manifestacija biti još sadržajnija.
“Nadamo se da će ova manifestacija živjeti mnogo duže od nas i već sada razmišljamo da naredne godine dobije šire obrise i sadržaje”, rekao je Barašin.
On je izrazio zahvalnost Gradu Banjaluci koji je prepoznao vrijednost projekta i ustupio Turističkoj organizaciji prava na suorganizaciju manifestacije.
Direktor agencije “Mint” Milena Đekić Mijatović rekla je da će treći “Zimzograd” biti svečano otvoren 11. decembra u 18.00 časova dolaskom Djeda Mraza, performansima i svjetlosnim projekcijama.
“Ove godine pripremili smo brojna iznenađenja, pogodnosti i nagrade za sve koji se budu družili u “Zimzogradu”, a potrudili smo se i da obogatimo dekoraciju i scenografiju”, izjavila je Đekić Mijatović.
Ona je dodala da će ove godine biti prisutni i novi izlagači, ali i da će se konceptualno mijenjati muzički sadržaji. Za najmlađe posjetioce biće organizovana besplatna igraonica i brojne edukativne i kreativne radionice.
“Za malo starije posjetioce pripremićemo ‘Nektar’ ulicu u ugostiteljskoj zoni, a ove godine muzički sadržaji podrazumijevaće više džez orkestara i akustičnih sastava”, rekla je Đekić Mijatović.
Novina ovogodišnje manifestacije je promocija kreativnih rukotvorina, kao i humanitarne akcije u saradnji sa sponzorima i izlagačima.
Portparol kompanije “M:tel” Milica Stojaković rekla je da podrškom ovom projektu “M:tel” nastoji dati doprinos kulturnim manifestacijama u gradu, ali i da se oduži korisnicima na povjerenju.
“Kao i prethodnih godina, pripremili smo i mnogo poklona i iznenađenja za najmlađe”, rekla je Stojakovićeva. Srna