TOKIO, Toshiba je završila sa poslovanjem na polju potrošačkih laptopa i od sada će se fokusirati samo na prodavanje poslovnih laptopa na tržištima Evrope i Amerike.
Japan je jedino tržište gdje će Toshiba nastaviti da prodaje potrošačke laptope. Toshibin prelazak na skuplje enterprise modele, jasno opisuje kompanijinu tešku situaciju na laptop tržištu.
“Toshiba će se koncentrisati na B2B PC tržište globalno, tako što će razvijati, proizvoditi i prodavati svoje Tecra i Portégé brendove za korporativno tržište”, ističu u kompaniji.
Sav preostali dio kompanijinog internacionalnog inventara, koji je ostao na lageru, će se i dalje prodavati. Toshiba je takođe pomenula da razmatra potencijalnu saradnju sa drugim laptop proizvođačima, tako da konačna sudbina kompanije na potrošačkom PC tržištu nije u potpunosti jasna. Očekuje se da će prelazak na poslovno tržište pomoći kompaniji da uskoro ponovo postane profitabilna, a očekuje se da će se B2B prodaja povećati u fiskalnoj 2016. godini, koja počinje od 1. aprila. Nezavisne novine