NJUJORK, U skladu sa dosadašnjom filozofijom, Škodin novitet u A segmentu nudi klasičan dizajn, praktičan enterijer odličnog kvaliteta, kao i niske troškove vožnje i održavanja.
Volkswagenov koncern je od prije godinu-dvije postao bogatiji za novi model u A segmentu. Kod Volkswagena, on nosi ime „Up!”, Seatova verzija je nazvana „Mii”, dok je treća verzija dodijeljena Škodi, a nosi možda i najadekvatnije ime „Citigo”. Uz stilske i izmjene u opremi, u pitanju je isti automobil, a da je njegova promocija pod tri brenda sasvim opravdana, potvrđuje podatak da posljednjih, kriznih godina, tzv. A segment, zahvata čak deset odsto tržišta. Od sva tri modela koji se proizvode pod Volkswagenovim patronatom, nekako je najinteresantniji upravi Citigo, jer on predstavlja novost za Škodu i “načinjanje” novog tržišnog segmenta. To će prema planovima stručnjaka češkom brendu donijeti dugoročnu dobit, jer će klasa jeftinih automobila skromne potrošnje, prema trenutnim planovima, nastaviti da raste, prenose agencije.