KRAGUJEVAC, Generalni direktor Grupe “Zastava vozila” Zoran Radojević kaže da će do kraja juna početi proizvodnja “punto klasika” sa dizel motorom.
“Velika je stvar što ćemo sada imati i dizel varijantu ‘punta klasik'”, rekao je Radojević i naveo da se “rade određene konstrukcije u Fabrici automobila u Kragujevcu, kako bi se montažna traka prilagodila za unošenje tog motora”.
Radojević je ocijenio da je motor 1.3 „multidžet” jedan od najboljih evropskih motora koji će se ugrađivati u taj automobil i kazao da su njegove prednosti, prije svega, manja potrošnja.
On je naveo i da je do danas prodato više od dvije hiljade “punta klasik” sa benzinskim motorom i da se u pogonima Zastave dnevno sklapa 100 tih automobila. “Koliko će se dnevno proizvoditi punta klasik sa dizel motorom, zavisiće od zahtjeva tržišta”, rekao je Radojević.
Srpsko-italijanska kompanija “Fijat automobili Srbija” saopštila je da će se punto klasik sa dizel motorom proizvoditi u dvije verzije – „dinamic A/C” i „emotion” sa ABS-om, i imaće motor 1.3 „multidžet” od 1.248 kubika i snage 51 Kw/70 ks.
“Verzija ‘dinamic’ sa manuelnom klimom prodavaće se po cijeni od 10.499 evra, a ‘emotion’ sa potpuno dodatnom opremom za 11.499 evra, uključujući i PDV”, navedeno je u saopštenju, u kojem se naglašava da će prodaja tih automobila početi u julu i to u dinarima, po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.
U saopštenju se navodi da će i „punto klasik” sa dizel motorom moći da se kupi uz subvenciju države, a po sistemu zamjene starog automobila od deset i više godina za novi, kao što je u slučaju prodaje “punta klasik” sa benzinskim motorom.