NJUJORK , Uprkos ocjeni analitičara da mu ponestaje alternativa za prihvatanje neželjene ponude koja je stigla iz “Microsofta”, “Yahoo” je odjednom postao meta interesovanja dva suprotstavljena tabora tehnoloških divova i njihovih medijskih saveznika, jer se u trku uključio i “Time Warner”.
Kako se saznaje iz izvora bliskih “Yahoou”, ta kompanija se u međuvremenu približila na korak do zaključenja sporazuma s medijskim divom “Time Warnerom” i njegovom kompanijom AOL. Isti izvor tvrdi da se pregovori koje “Yahoo” vodi s “Time Warnerom” približavaju sporazumu koji bi rezultovao spajanjem “Yahooa” i “AOL-a” u jednu kompaniju. Tim sporazumom vrijednost AOL-a bila bi procijenjena na deset milijardi dolara. “Yahoo” bi od “Time Warnera” dobio gotovinu u zamjenu za 20 odsto zajedničke kompanije “Yahooa” i AOL-a.
“Microsoft” je, pak, počeo pregovore kojima želi da u svoja nastojanja usmjerena na preuzimanje “Yahooa” uključi medijski konglomerat “News Corp.” i njegovu poslovnicu “MySpace” koja stoji iza istoimenog društvenog internet sajta. Ta kombinacija bi objedinila tri najveće softverske kompanije specijalizovane za objavu internetskih stranica – “Yahoo”, MSN koja posluje u sklopu “Microsofta” i “MySpace” koja je dio “News Corpa”, čime bi se stvorila opasna protivteža “Googleu”. Kakva bi struktura sporazuma “Microsofta” i “News Corpa” trebalo da bude nije poznato.