BEOGRAD, Kompanija Telekom Srbije predstavila je danas novu uslugu telefoniranja preko internet protokola za poslovne korisnike, koja omogućava povezivanje više priključaka u jedinstvenu mrežu.
Na prezentaciji usluge “centreks” na Telforu rečeno je da Telekom korisniku daje svu opremu, uključujući i aparate za internet telefoniju, a usluga obuhvata i povezivanje, korišćenje, održavanje i konfigurisanje čitavog sistema.
Direktorka za marketing i prodaju Telekoma Srbije Jelena Stojanović kazala je da se time omogućavaju značajne uštede kompanijama navodeći da bi nabavka telefonske centrale i opreme koštala oko 5.000 evra.
Prema njenim rečima, dodatnim uštedama doprinose besplatni razgovori zaposlenih u okviru mreže, mogućnost poziva ka svim mobilnim mrežama po
cijeni od 4,9 dinara za minut i jeftiniji međunarodni razgovori.
Prednost je i što “centreks” uslugom u jedinstvenu mrežu mogu povezati kancelarije koje se nalaze na različitim lokacijama.
Kako su naveli u Telekomu, u zavisnosti od potreba kompanije postoje različiti paketi usluga koje omogućavaju povezivanje od četiri do više
od 200 lokala.