BEOGRAD, Društvene mreže u trenutku dok gleda televizijski program koristi 62 odsto korisnika, što je 18 odsto više nego prethodne godine, navodi se u studiji kompanije Ericsson “TV i video potrošački trendovi 2012”.
Kako se navodi u godišnjem istraživanju Ericssonove potrošačke laboratorije, 66 odsto pripadnica ljepšeg pola koristi Facebook, Twitter i druge društvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto.
Ističe se da četvrtina korisnika koristi društvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.
“Mobilni uređaji su postali važan dio gledanja televizije jer sve više korisnika prati televizijski program preko pametnih telefona, tableta i prenosnih računara. Trend gledanja televizije u pokretu raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće”, izjavio je Niklas Renblum, viši savjetnik u Ericssonu.
Dodaje se da je primjetan trend promjene koncepta kućnog video sistema i da se sve više korisnika odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih dijelova svog doma.
Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Njemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Beta