ZAGREB – Weekend Media Festival u svom jedanaestom izdanju i ove će godine od 20. do 23. septembra u staroj Tvornici duvana u Rovinju okupiti profesionalce komunikacijske industrije iz cijele regije.
Na predavanjima, panelima i radionicama “pretrestće” sve aktualne teme i trendove, od politike i digitalizacije do književnosti i ekspedicije na Južni pol, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.
“Ovogodišnji Weekend nam donosi uistinu raznolike teme predavanja i panela, ali i jako zanimljive partnere festivala, Francusku i Njemačku. Cijela stara Tvornica bit će u duhu urbanog Pariza i Berlina te će svi posjetitelji moći uživati u njihovoj kulturi, umjetnosti i stilu života”, kazao je Tomo Ricov, direktor festivala.
Adris grupa i ove godine nastavlja biti pouzdan partner festivala koji se u svojih deset godina postojanja etablirao kao omiljeno okupljalište svih profesionalaca i znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije.
“Adris je domaćin i pokrovitelj Weekend Media Festivala od prvog dana. Ova suradnja za nas je višestruko važna. Godišnje organiziramo više od 130 kongresa i evenata, od kojih je Weekend Media Festival zasigurno najveći, najpoznatiji, najdugovječniji i event s kojim je sve počelo prije desetak godina. Ulaganjima od 4 milijarde kuna u razvoj turističke ponude na najvišoj razini, stvorili smo pretpostavke da Rovinj postane poželjna i prepoznatljiva event destinacija u regiji i svijetu. Tome je uvelike pridonio i Weekend. U Rovinj donosi odličnu kreativnu energiju i najnovije svjetske trendove u komunikacijskoj industriji, a privlači i nekoliko tisuća gostiju čime značajno produžuje turističku sezonu te predstavlja izvrstan način promocije destinacije“, istakla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.
Najiščekivaniji vikend u svojih prvih deset godina pozicionirao se kao omiljeno okupljalište svih profesionalaca komunikacijske industrije, a u drugu deceniju zakoračiće s još zanimljivijim programom i privlačnijim nagradama za najbolje agencije iz regije.
Dio bogatog programa biće posvećen zemljama partnerima koje će nam kroz predavanja i izložbe predstaviti pariški šarm i berlinsku multikulturalnost; svoje umjetnike, intelektualce i inovatore.
“Na festivalu već tradicionalno propitkujemo promjene na tržištu na lokalnoj i globalnoj razini te se trudimo “zagrebati” malo dublje ispod površine onoga što se događa oko nas. I ove smo godine okupili stručnjake iz različitih područja koji će govoriti o temama koje će nas, siguran sam, natjerati na razmišljanje. Od samih početaka, cilj nam je bio postati mjesto suradnje kreativaca, informiranja o novim trendovima i diskutiranja o temama relevantnim za komunikacijsku industriju. Drago mi je vidjeti da nas danas kao takve kolege prepoznaju i jedva čekam vidjeti kamo će nas ovogodišnje rasprave na Weekendu odvesti”, rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.
“Špijunira li me vlastiti mobitel?” pitanje je koje je svako sebi postavio barem jednom od kada su mobilni postali pametni. Što sve naš telefon može napraviti bez našeg znanja i dopuštenja, otkriće nam Alen Delić, vodeći konsultant za informacijsku sigurnost kompanije Diverto na predavanju “Vjerujete li svom telefonu?”.
Zastupnik u parlamentu vjerojatno najdigitalizovanije države na svijetu, Estonac Kalle Palling, na predavanju “Digitalna republika Estonija” govoriće o tome kakav je osjećaj životom upravljati online, dok će Dejan Verčič, partner i direktor za znanje slovenske kompanije Stratkom na predavanju “Komuniciranje poslije riječi” objasniti kako smo komunikaciju vratili na njene same početke – sliku – i kako to utiče na komuniciranje danas. Multimedijalnim predavanjem “Polarni san – Prva hrvatska ekspedicija na Južni pol”, Davor Rostuhar, avanturista, pokazaće kako pomaknuti vlastite granice i kroz šta sve treba proći da bismo ostvarili svoje snove.
Na predavanju “Agrokor – jesu li mediji pomogli ili odmogli Lex Agrokoru”, analiziraćemo izvještavanje o Lex Agrokoru i krizi oko “Grupe Borg“. Slom Agrokora značio je i nestanak Unexa koji od gašenja Digitela gotovo da i nije imao relevantnu konkurenciju na tržištu oglašavanja.
Kako nestanak Unexa utiče na medijsko tržište, ko je profitirao, a ko izgubio, doznaćemo na panelu “Život nakon ere Digitela i Unexa”.
Ključni ljudi iz regije na panelu “Money never sleeps; Restrukturiranje medijskog tržišta” analiziraće akvizicije koje su promijenile medijsku scenu i objasniti što će to značiti za dalji razvoj medija, dok će vodeći komunikacijski savjetnici premijera i predsjednika iz regije na panelu “West Wing – Kako savjetovati predsjednika” raspravljati o važnosti uloge PR stručnjaka u karijeri političara, otkriti koliki im je stvarno uticaj i slušaju li ih klijenti.
Kristian Novak, najtraženiji autor današnjice, na svom će predavanju ispričati kako je od anonimnog međimurskog dečka sa svojim djelima došao do popisa školske lektire te otvoriti sve teme za koje su mu rekli da ne smije.
I ove godine u sklopu Weekend Media Festivala održaće se BalCannes, a agencije iz cijele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. septembra 2018. Na sedmom izdanju BalCannesa izabraće se 25 najboljih komunikacijskih projekata iz cijele regije.
Najbolji među njima osvojiće posebne nagrade žirija, BalCanneske lavove, dok najbolju agenciju iz regije očekuje posebna nagrada – takmičenje na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions 2019.
Organizatori BalCannesa, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival, najboljoj agenciji platiće trošak prijave jednog projekta na Cannes Lions takmičenju 2019. godine.
Najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, i ove će se godine dodijeliti na Weekendu u Rovinju. Saznaćemo ko je imao najbolje kampanje na društvenim mrežama, koje su najbolje web stranice i mobilne aplikacije, a otkrićemo i ko je dominirao u content marketingu. Tu nije kraj jer se SoMo Borac dodjeljuje u ukupno devet kategorija. Najbolje od njih bira veliki žiri, sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najistaknutijih agencija regije. Prijave su već otvorene i traju do 5. septembra.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.
PR